taze

ساخت وبلاگ

سندبلاست چیست؟

واژه سندبلاست (sandblast) یک واژه انگلیسی است ، معنی کامل آن عبارت است از :سند (sand) به معنی ماسه ، بلاست (blast) به معنی انفجار و پرتاب میباشد.  سندبلاست (sandblast) عبارت است از سیلیس پاشی ، ماسه  پاشی یا پرتاب ماسه و شن با فشار بسیار زیاد هوا را سندبلاست می گویند.

 

نوعی از ساب‌پاشی که در آن تمیزکاری سطح فلز از طریق پاشیدن جریانی پرسرعت از ماسه یا ماده ساینده دیگر صورت می‌گیرد را شن‌زنی (سندبلاست) می‌گویند.

 

سندبلاست چیست

شن‌زنی به این صورت است که ماسه‌های ساینده که عمدتاً از جنس سیلیس و اکسید فلزات با اندازه‌های مختلف هستند با استفاده از فشار باد کمپرسور شتاب گرفته و بر روی سطح قطعه پاشیده می‌شوند. با استفاده از شن‌زنی می‌توان عملیات زنگ‌زدایی، ماسه‌زدایی و رنگ‌برداری سطوح داخلی و خارجی قطعات یا صیقل دادن را انجام داد. تمیزکاری انواع قالبهای صنعتی، زبر کردن سطوح قطعات (با استفاده از ساینده‌های مخصوص) جهت بهینه انجام شدن عملیات لعاب‌کاری و تفلون کاری برای ماندگاری و کیفیت بهتر نیز از دیگر کاربردهای شن‌زنی است. شن‌زنی همچنین در آماده کردن سطوح قطعات جهت انجام انواع آبکاری‌های صنعتی، تزئینی یا رنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سندبلاست چیست

حک کردن نوشته و نقوش مختلف و گودبرداری یا برجسته‌کاری آن‌ها بر روی سطوح شیشه‌ای، چوبی، ام‌دی‌اف، کاشی، سرامیک و طلق که بیشتر برای انجام امور تجاری و تبلیغاتی و تزئینات دکور مورد استفاده می‌باشد، نیز از دیگر موارد کاربرد شن‌زنی است.

 

 

taze...
ما را در سایت taze دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : taze taze بازدید : 124 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 1:36

 

سندبلاست اسکلت فلزی

شرکت صنعت گستر بزرگ ترین شرکت ارائه دهنده خدمات رنگ آمیزی صنعتی از طریق روش های سند بلاست،گریپ بلاست،سوئیت بلاست و شات بلاست می باشد.شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام سفارشات با کارشناسان ما تماس بگیرید.


سندبلاست اسکلت فلزی

پایه و اساس هر بنا اسکلت فلزی آن سازه می باشدو در قیاس با ساخت یک بنای ساده تکمیل یک پروژه بزرگ با تعداد بالای اسکلت های فلزی بسیار پیچیده تر است.در خصوص پیاده سازی و همچنین اجرای پروژه هایی از این دست آنچه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است مسئله بررسی و اندازه گیری های بسیار دقیق است و همچنین بررسی و انتخاب بهترین روش ها از نکات کلیدی و پایه ی اجرای این پروژه هاست.مراحل نصب و آماده سازی سطوح فلزی برای پوشش و همچنین اجرای رنگ که به طور معمول سندبلاست اسکلت فلزی را در بر میگیرند،باید بر طبق اصول و استاندارد های پیش بینی و تعریف شده باشند.پیش از بررسی سندبلاست اسکلت فیزیکی به جهت یاد آوری شما را به مطلب سندبلاست چیست راهنمایی می کنیم.

مشاهده این مطلب»»سندبلاست چیست؟

مزایای سند بلاست اسکلت فلزی

اصطلاح سندبلاست برای اسکلت و سازه فلزی به فرآیندی اطلاق می شود که در طی آن، سطح اسکلت فلزی در معرض ذرات ساینده پرفشار قرار می گیرد و در نتیجه زبری مشخصی برای آن ایجاد می شود که این عامل موجب اجرای بهتر رنگ برای سازه خواهد شد.ذرات ساینده متعددی برای سندبلاست اسکلت فلزی مورد استفاده قرار می گیرند که بهترین آن ها در حال حاضر، ماسه یا سیلیس دانه بندی شده هستند. بسته به نوع اسکلت فلزی، یکی از ساینده ها باید در سندبلاست اسکلت فلزی استفاده شود که انتخاب آن با نظر مهندسان انجام می شود. دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود پیمانکاران سندبلاست از این روش برای زدودن آلودگی ها و صیقلی کردن اسکلت فلزی استفاده کنند. مهم ترین مزیت های اجرای سندبلاست اسکلت فلزی عبارتند از:

سندبلاست اسکلت فلزی برای سازه های فولادی: که به تازگی ساخته شده اند و میزان مشخصی از ذرات روغن و چربی بر روی آن ها وجود دارند، کاربرد گسترده ای دارد.با اجرای سندبلاست برای یک سازه یا اسکلت فلزی، بسیاری از هزینه ها کاهش پیدا می کنند؛ استفاده مجدد از ذرات سیلیس در چند مرحله می تواند خرید سیلیس اضافی را کاهش داده و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه باشد.

با استفاده از روش سندبلاست، به نوعی سلامت فردی اپراتور سندبلاست تضمین می شود؛ در برخی موارد مشاهده شده است که اپراتور برای تمیزکاری اسکلت فلزی و زدودن آلودگی ها و ذرات روغن و چربی، از مواد شوینده و حلال های صنعتی قوی به صورت دستی استفاده می کند؛ حلال های شیمیایی از لحاظ ایمنی فردی، خطراتی را برای سلامتی فرد ایجاد می کنند زیرا اکثر آنها، فرار و اشتعال پذیرند؛ سندبلاست اسکلت فلزی تمام این مشکلات را حل می کند؛ به عبارت ساده تر می توان گفت، ذرات ساینده پرفشار، فرآیند حذف آلودگی های سطح را بدون نیاز به استفاده از حلال های آلی انجام می دهند.

روش سندبلاست اسکلت فلزی در مقایسه با سایر روش های تمیزکاری و آماده سازی سطح، سریع تر انجام می شود و لذا در وقت و زمان صرفه جویی می کند.سندبلاست قادر است تمام ذرات خارجی و آلودگی ها را که به مرور زمان در سازه های قدیمی ایجاد شده اند را به طور کامل بر طرف نماید. این روش در احیا و رنگ آمیزی اسکلت های فلزی قدیمی، کاربرد فرآوانی دارد.در روش سندبلاست اسکلت فلزی، نوع ذرات ساینده می تواند به طور انتخابی استفاده شود. این نوع مزیت از لحاظ زیست محیطی ارزش زیادی خواهد داشت.

مشاهده این مطلب»»رنگ و سندبلاست

سندبلاست اسکلت فلزی و استراکچر

در شن‌زنی سندبلاست یا همان سندبلاست معمولاً در ایران از دو نوع مواد ساینده استفاده می شود : سیلیس و مسبارهفرایندی که در آن ذرات ساینده تحت فشار هوا روی سطح قطعات فولادی پاشیده می‌شود تا برای رنگ‌کاری آماده شوند ساب‌پاشی  نام دارد.نوعی از ساب‌پاشی که در آن تمیزکاری سطح فلز از طریق پاشیدن جریانی پرسرعت از ماسه یا ماده ساینده دیگر صورت می‌گیرد را شن‌زنی(سندبلاست) می‌گویند.

شن‌زنی به این صورت است که ماسه‌های ساینده که عمدتاً از جنس سیلیس و اکسید فلزات با اندازه‌های مختلف هستند با استفاده از فشار باد کمپرسور شتاب گرفته و بر روی سطح قطعه پاشیده می‌شوند.با استفاده از شن‌زنی می‌توان عملیات زنگ‌زدایی، ماسه‌زدایی و رنگ‌برداری سطوح داخلی و خارجی قطعات یا صیقل دادن را انجام داد. تمیزکاری انواع قالبهای صنعتی، زبر کردن سطوح قطعات (با استفاده از ساینده‌های مخصوص) جهت بهینه انجام شدن عملیات لعاب‌کاری و تفلون کاری برای ماندگاری و کیفیت بهتر نیز از دیگر کاربردهای شن‌زنی است. شن‌زنی همچنین در آماده کردن سطوح قطعات جهت انجام انواع آبکاری‌های صنعتی، تزئینی یا رنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. حک کردن نوشته و نقوش مختلف و گودبرداری یا برجسته‌کاری آنها بر روی سطوح شیشه‌ای، چوبی، ام‌دی‌اف، کاشی، سرامیک و طلق که بیشتر برای انجام امور تجاری و تبلیغاتی و تزئینات دکور مورد استفاده می‌باشد، نیز از دیگر موارد کاربرد شن‌زنی است.

مشاهده این مطلب»»سندبلاست فلزات

 

taze...
ما را در سایت taze دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : taze taze بازدید : 163 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 1:30

کوپلینگ پد

شرکت هواسلولز در سال 1385 تاسیس و فعالیت تولید فن گلخانه و پد سلولزی مرغداری و انواع پد های گلخانه ای را در کشور با هدف ارائه محصول مرغوب و با کیفیت آغاز نمود.جهت مشاوه می توانید با شماره  های ثبت شده در قسمت تماس با ما،تماس حاصل فرمایید.


فن گلخانه ای مهم ترین بخش از یک گلخانه موفق است و انتخاب و نصب درست آن موجب بازدهی بالا و کاهش مشکلات گلخانه می شود. بدون تهویه مناسب، گلخانه ها و گیاهان آن مستعد ابتلا به بسیاری از مشکلات و بیماری ها هستند. به همین دلیل فن گلخانه ای چهار هدف اصلی در گلخانه دارد. اول از همه، به تنظیم درجه حرارت داخل گلخانه کمک می کند. این محصول همچنین تضمین می کند که گیاهان مقدار زیادی هوای تازه دریافت کرده و از آن برای فتوسنتز استفاده می کنند. علاوه بر این، تهویه مناسب مانع از آلودگی گیاهان به آفات شده و به گرده افشانی در گلخانه کمک شایانی می کند. اگر در هر یک از زمینه های بالا دچار مشکل هستید، انتخاب فن گلخانه ای مناسب می تواند به شما در حل مشکل کمک کند.
 چرا از سیستم تهویه استفاده می کنیم؟
اهمیت سیستم تهویه هوا در گلخانه یا همان فن گلخانه، محدود به ایجاد تعادل دما و رطوبت نمی شود. با نصب این سیستم، گلخانه شما از ویژگی های جالب توجهی برخوردار خواهد شد که مهمترین آنها شامل موارد زیر می باشد:
سیستم خنک کننده
کنترل کردن موثر دما
کاهش بوهای نامطبوع
کنترل کردن آفات گیاهی
تمیز کردن هوای ورودی
کنترل کردن میزان و سطح رطوبت
توزیع یکنواخت هوا در سطح گلخانه
جریان هوای مناسب در داخل و اطراف گلخانه
تهویه اتوماتیک و هوشمند
کنترل کردن میزان دی اکسید کربن
بیشترین استفاده از منابع موجود
افزایش حداکثری راندمان انرژی در صورت استفاده از فن گلخانه
 
اغلب گلخانه داران برای تهویه هوای داخل گلخانه از فن ها و هواکش های بزرگ نظیر فن ۱۴۰ گلخانه و یا … بهره میبرند. این نوع فن ها با فاصله های معین با توجه به موقعیت جغرافیایی گلخانه بر روی دیواره طولی و یا عرضی نصب می شوند. قدرت هوادهی این نوع فن ها بسیار بالا می باشد. البته در داخل گلخانه های بزرگ برای تسریع سیرکوله هوا از انواع فن گلخانه نیز استفاده میشود. سیستم های فشار منفی، مثبت و خنثی  سیستم های فشارِمنفی دارای اگزاست فن هستند که هوا را به بیرون از گلخانه می کشند و یک فشار منفی جزئی (خلاء ، مکش) ایجاد می کنند تا هوا از طریق ورودی های طراحی شده که اغلب با پدهای سلولزی ایجاد می شوند، به داخل گلخانه راه یابد. در حالی که سیستم های تهویه فشار مثبت دارای هواکش هایی هستند که هوا را به داخل گلخانه می دمند و یک فشار جزئی مثبت ایجاد می کنند. هوای داخل گلخانه نیز از طریق دریچه های خروجی به بیرون رانده می شود. کانال (داکت) های توزیع هوا نیز برای کاهش هوای سرد و تامین هوای تازه در سراسر گلخانه استفاده می شود. سیستم های فشار خنثی نیز ویژگی های هر دو سیستم فشار مثبت و منفی را دارند. انواع فن گلخانه ای هوا را به داخل و خارج از ساختمان هدایت می کنند.

نقش فن گلخانه ای در کنترل درجه حرارت

بدون استفاده از فن مناسب، هر گلخانه ای حتی در هوای نسبتاً سرد نیز می تواند خیلی گرم شود. ممکن است باور کردنی نباشد اما معمولاً گیاهان گلخانه ای بیشتر از اینکه از سرما بمیرند از گرمای بیش از حد گلخانه میمیرند و پژمرده می شوند. بسیاری از گیاهان نسبت به گرما بسیار حساس بوده و یا پژمرده می شوند، دیگر رشد نمی کنند و یا می میرند. وجود دریچه ها برای جریان هوا در تمام گلخانه ها به از بین رفتن طبیعی گرما کمک خواهد کرد و موجب تهویه طبیعی هوا خواهد شد اما این مورد در هوای عادی و یا گیاهان غیر حساس کاربردی خواهد بود و برای دیگر شرایط قطعا باید فن گلخانه ای تهیه کنید. اگر گرما در گلخانه شما به یک نگرانی مهم تبدیل شده، تهیه  فن های خروجی که هوا را از گلخانه خارج می کنند و هوای تازه را به داخل می آورند ، می تواند انتخاب مناسبی باشد. استفاده از یک سردکننده تبخیری(سیستم کوپلینگ پد) به همراه یک فن خروجی بهترین راه برای خنک کردن گلخانه شما در هوای گرم است.
 

فن گلخانه ای را بهتر بشناسیم

امروزه استفاده از گلخانه ها برای پرورش محصولات بسیار گسترش یافته است. به طوری که افراد زیادی تمایل به احداث گلخانه پیدا کرده اند. هدف از سیستم فن گلخانه ای ایجاد یک توده پایدار از هوا است که به آرامی در حال حرکت از طریق فن ها می باشد.احداث گلخانه الزاماتی را به همراه دارد که باید آن ها را رعایت کرد. یک مورد مهم از آن الزامات استفاده از این محصول می باشد.
ورودی گلخانه اجازه می دهد هوای محیط باعبور از دیواره پد سلولزی و دراثر تبادل حرارتی که بعلت فرآیند تبخیر در سطوح پدها اتفاق می افتد، به هوای خنک و مطبوع تبدیل شده و  داخل ساختمان گلخانه نفوذ کند، اما فن گلخانه ای باید نصب شود تا هوا را از طریق کل ساختار به طور مساوی حرکت دهد. هدف اصلی این فن ایجاد دمای یکنواخت در فضای گلخانه است. هیچ هوای گرم و یا هوای سرد مطلق نباید در ساختار گلخانه وجود داشته باشد، تا محیط رشد ایده آل برای گیاهان فراهم شود.
تا این قسمت با مزیت ها و اهمیت حضور فن و هواکش در گلخانه آشنا شدیم. اما باید این را در نظر داشت که فن ها انواع مختلفی دارند. باید در انتخاب فن گلخانه دقت داشت. با انتخاب فن نامناسب برای گلخانه، رطوبت، دما و تهویه هوا به خوبی صورت نمی گیرد. در این صورت هیچ فرقی با نداشتن فن، نمی کند. در انتخاب فن برای گلخانه، باید فضای گلخانه، سرعت مورد نیاز جریان هوا در فضای داخلی گلخانه که البته متناسب با سطح مقطع دیواره سلولزی ورودی هوا نیز باید باشد، را در نظر گرفته و با توجه به آن فن مورد نظر را انتخاب کنید.

 

taze...
ما را در سایت taze دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : taze taze بازدید : 158 تاريخ : دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت: 0:06

قاب گالوانیزه پد

شرکت هوا سلولز ارائه دهنده و تولید کننده انواع فریم آلومینیوم یا همان قاب آلومینیوم پد سلولزی در ایران

فریم آلومینیوم : این فریم های نگهدارنده مناسب برای پد سلولزی می باشد. شرکت هواسلولز محصولی با کیفیت بالا ، استاندارد ، مناسب و با دوام بالا  تولید نموده و در اختیار مخاطبان قرار می دهد. حتما میدانید ایم فریم ها از جمله لواطم های جانبی پد های سلولزی می باشد. از انجایی که شما نمی توانید از این محصولات سلولزی بدون قاب های نگهدارنده بهره ببرید لازم است که ما محصول را به صورت کامل در اختیارتان قرار دهیم. ما بر اساس هویت و اهداف خود قاب های گالوانیزه و یا آلومینیومی خود را متفاوت با نمونه های در بازار ارائه می دهیم. این انحصار در خصوصیات و قابلیت ها موجب می شود شما قابی را در اختیار داشته باشید که با پد خریداری شده همخوانی صد در صدی داشته باشد. از طرفی نیازی نیست به چندین مجموعه برای تهیه وسایل مورد نیاز خود رجوع نمایید. در همین جا می توانید هم پد سلولزی را تهیه کرده و هم فریم آلومینیوم آن را تهیه نمایید.

 

فریم آلومینیوم

حتما میدانید این محصول دارای مشخصات فنی مختص به خود می باشد. همچنین این محصول از اجزایی تشکیل شده است که داشتن اطلاعات لازم در این خصوص به شما کمک می کند که انتخاب بهتری داشته باشید و در اصطلاح بدانید چه محصولی را دارید تهیه می نمایید. پس ما در ادامه برای شما به معرفی مشخصات و همچنین اجزای تشکیل دهنده این محصول خواهیم پرداخت تا بتوانیم به شما در انتخاب خود کمک نماییم.

 

اجزای تشکیل دهنده فریم آلومینیومی شرکت هواسلولز عبارتند از:

کانال بالا

درپوش کانال بالا

کانال زیرین

بست اتصال قاب به ستون

نبشی پایه

رابط کانال بالا و پایین

قیف کف کانال

بغل بند دیواره جانبی

پیچ و مهره و پرچ

 

 

taze...
ما را در سایت taze دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : taze taze بازدید : 172 تاريخ : دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت: 0:05

قاب پد

شرکت هواسلولز در سال 1385 تاسیس و فعالیت تولید انواع قاب پد، پد سلولزی مرغداری و انواع پد های گلخانه ای را در کشور با هدف ارائه محصول مرغوب و با کیفیت آغاز نمود.جهت مشاوه می توانید با شماره  های ثبت شده در قسمت تماس با ما،تماس حاصل فرمایید.

قاب پد : شرکت هواسلولز قاب گالوانیزه پد سلولزی را تولید می نماید که نسبت به نمونه های مشابه داخلی دارای برتری ها و همچنین امتیاز های زیادی می باشد. این برتری موجب شده است تا این قاب های گالوانیزه در نوع خود منحصر به فرد باشد. زمانی که در مورد قاب صحبت می کنیم میدانیم که به یک چارچوب نگهدارنده اشاره می کنیم. وقتی هم می گوییم قاب گالوانیزه پد سلولزی در حقیقت به یک چهارچوب نگهدارنده پد سلولزی اشاره می کنیم و این دقیق ترین و روشن ترین تعریف این محصول می باشد. اما هدف استفاده از این محصول چیست؟ این قاب با هدف استفاده بهینه از پد سلولزی مورد استفاده قرار می گیرد، به این ترتیب که با توزیع حداکثری و مفید آب در یک سیستم بسته و همچنین منسجم موجب آب رسانی یکنواخت بر تمامی سطح پد می شود. در اینجا استفاده از فریم پد موجب می شود پرتی و اتلاف انرژی و آب برای مصرف کننده تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند و راندمان بالایی به وجود آید.

کیفیت قاب پد

به گزارش کارشناسان، ورق هایی که در تولید قاب پد ساخته شده توسط شرکت هواسلولز استفاده میشود از بهترین نوع ورق موجود در بازار، با کوتینگ(روکش)بالا ( نقطه به نقطه5/2 میکرون) می باشد که طولانی‌ترین عمرمفید را در مقابل رطوبت و به اصطلاح زنگ زدگی و پوسیدگی  دارا باشد و  بسته به نیاز و مورد مصرف آن قسمت از قاب و یا قطعات جانبی مربوط به قاب،از ضخامت های مختلف ورق در اندازه های 1mm1.25-mm1.5-mm استفاده شده است تا کیفیت فریم هواسلولز به بالاترین حد ممکن خود در رقابت با نمونه های مشابه برسد.

طراحی قاب پد

طراحی فریم پد به طور کلی و از نظر ساختار برگرفته از طراحی قاب شرکت معتبر و نامدار مونترز می باشد. این شرکت بزرگ اولین و بزرگ ترین پیشگام در تولید و ارائه ی پد های سلولزی در دنیا و همچنین پیشرو در این صنعت پر کاربرد می باشد،الگو برداری قاب گالوانیزه پد سلولزی شرکت هوا سلولز از این شرکت صورت گرفته و  مهندسین شرکت هواسلولز ضمن طراحی مجدد و  دقیق این قطعات سعی بر استفاده بهینه از این شکل قاب درشرایط بومی کشور را داشته اند. درشیوه  تولید قاب گالوانیزه هواسلولز، از به روز ترین و دقیق ترین دستگاهها با حداقل دخالت نیروی انسانی در بخش‌های مربوط به دقت و انداگیزی در روند  تولید استفاده شده تا در نهایت، سوراخکاری ها، خمکاری ها،  ودر کل ماشین کاری قاب  مذکوربه شکلی طراحی و تولید شده که با توضیح مختصر و داشتن کمترین اطلاعات فنی، مصرف کننده محترم بتواند آن را مونتاژ کند و براحتی با منطبق کردن قطعات بصورت یک پازل بسیار ساده، کار مونتاژ و نصب نهایی قاب پد بر روی سازه مورد نظر انجام شود.

 

taze...
ما را در سایت taze دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : taze taze بازدید : 163 تاريخ : دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت: 0:05

Top of Form

Bottom of Form

Top of Form

Bottom of Form

 

فن سیرکوله

فن سیرکوله مناسب برای مجموعه های بزرگ گلخانه از جمله محصولات پر کاربرد شرکت هواسلولز.

همان طور که میدانید یکی از انواع فن های صنعتی و به اصطلاح هواکش های صنعتی دارای شرایطی هستند که کاربرد های متفاوتی دارند و هر یک از این محصولات برای کاربرد و مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از انواع این فن ها به نام مشخص سیرکوله  در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرد و همچنین دارای مشخصات خاصی هستند که مصارف و کاربرد های خودشان را دارند. این محصولات برای ایجاد شرایط خاص یکسان سازی دمای محیط مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از محصولات هواسلولز می باشد که توسط کارشناسان ما بر اساس محیط مورد استفاده به شما معرفی و توصیه می شود که مورد استفاده قرار بگیرد. حتما می دانید مشخصات فنی این محصولات بسیار مهم می باشد. بدون داشتن اطلاعات لازم در این مورد نمی توانیم اقدام به خرید مناسبی نماییم. ما در ادامه سعی بر آن داریم تا با ارائه مشخصات فنی فن سیرکوله اطلاعات لازم را برای شناخت بیشتر این محصول به دست آوریم.

در این جدول به شما توضیح می دهیم که نام فنی محصول چیست. تعداد آمپر و ظرفیت ها و ابعاد مختلف را در اختیار شما قرار می دهیم که بتوانیم به این ترتیب موجب آشنایی شما با محصول مورد استفاده شما شویم. البته لازم به ذکر است کارشناسان و مشاوران ما برای پاسخ گویی به شما و همچنین برای ارائه اطلاعات لازم آماده هستند. شما میتوانید تنها با یک تماس ساده از مشاوره های رایگان ما بهره برده و در انتخاب خود دقت بیشتری داشته باشید. شرکت هواسلولز همراه شما می باشد.

مشخصات فن سیرکوله

تک فاز

بدنه استیل

دارای چهار پره استیل (قطر 50)

1.2 آمپر ، 1400 دور در دقیقه ، 130 وات

ظرفیت 3500 متر مکعب بر ساعت

 

 

taze...
ما را در سایت taze دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : taze taze بازدید : 174 تاريخ : دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت: 0:04

خنک کننده سلولزی

عملکرد خنک سازی پد سلولزی

سیستم خنک کننده سلولزی (کولینگ پد ) چگونه کار میکند؟ یکی از مهم ترین سوالات علاقه مندان نحوه عملکرد پد ها در این سیستم ها می باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر به این موضوع پرداخته و به پاسخ سوالات خود برسیم.

هوا با کمترین مقاومت (به دلیل وجود زوایای کاملا دقیق و حساب شده در فرم کرکره ای کاغذ ) به علت فشار منفی ایجاد شده توسط هواکش ها از سطوح خیس پد سلولزی (با بالاترین سطح تماس تبخیر ) عبور کرده و به این ترتیب موجب افزایش کارایی این محصول می شود.

سیستم خنک کننده پد سلولزی

همان طور که بیان کردیم این موضوع موجب می شود که ما شاهد کاهش دمای بسیار مناسبی بین 10 الی 15 درجه سانتی گراد باشیم. به این ترتیب خنکای مد نظر خود را می توانیم تجربه کرده و از این موضوع لذت ببریم. استفاده بهینه از این محصول تنها در شرایطی حاصل خواهد شد که ما بتوانیم میزان مقاومت با هوا را تا بالاترین حد ممکن کم نماییم. هر چه این مقاومت در این مکانیزم کم شود باعث می شود که خنکای بیشتری به دست آورده و از همین رو استفاده کاملی از این محصولات داشته باشیم. پد سلولزی می تواند با این مکانیزم برای ما کاربردی چند برابری در ایجاد خنک سازی داشته باشد.

پد سلولزی

محصولی نوین در ایجاد هوای خنک در منازل و در کارخانه های گوناگون. یکی از مهم ترین کاربرد های این پد ها مورد بهره برداری قرار گرفتن در شرایط مختلف و در محل های مختلف می باشد. مورد استفاده بسیار مهم این محصولات در مرغداری ها و گلخانه ها می باشدو سالن های پرورش قارچ یکی از محل هایی هستند که این محصولات در آنها مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین شما می توانید در کارخانه های صنعتی هم از این موضوع استفاده نماییم. پد سلولزی در کارخانه ها موجب می شود که هوای کارخانه از آلاینده های شیمیایی خالی شود.

 

taze...
ما را در سایت taze دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : taze taze بازدید : 120 تاريخ : دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت: 0:03

پد مرغداری

شرکت هواسلولز در سال 1385 تاسیس و فعالیت تولید فن گلخانه و پد سلولزی مرغداری و انواع پد های گلخانه ای را در کشور با هدف ارائه محصول مرغوب و با کیفیت آغاز نمود.جهت مشاوه می توانید با شماره  های ثبت شده در قسمت تماس با ما،تماس حاصل فرمایید.


عنوان مطلب :فن مرغداری : به گزارش کارشناسان شرکت هواسلولز یکی از قسمت های اصلی و جزء جدایی ناپذیر سالن های مرغداری سیستم های تهویه میباشند. در واقع استفاده از سیستم تهویه در مرغداری یا همان فن مرغداری امری واجب و لازم است و عدم استفاده از آن حتی برای چند ساعت تبعات جبران ناپذیر بر گله میگذارد و باعث تلف شدن آنها میشود. کنترل عوامل محیطی همچون رطوبت ، میزان دما و میزان اکسیژن و گاز دی اکسید کربن در زمینه پرورش طیور چه در مرغداری های سنتی و چه در مرغداری های صنعتی بسیار حائز اهمیت می باشد.

اهمیت فن مرغداری

مطابق نظر کارشناسان شرکت هواسلولز به طور کلی به منظور تأمین دمای مطلوب ، تأمین رطوبت ، تأمین اکسیژن و هوای مورد نیاز طیور و خارج کردن گازهای بد بو و مضر از سالن مرغداری ، سیستم های تهویه یا به اصلاح فن مرغداری به کار گرفته میشوند.
تهویه کافی و مناسب فقط شامل جابجایی هوای داخل سالن نمی باشد. بلکه این کار برای تأمین اکسیژن مورد نیاز طیور ، دفع گازهای خطرناک و سمی و کاهش رطوبت بستر سالن میباشد. از این رو بکار گیری سیستم تهویه مناسب در مرغداری یا فن مرغداری در سالن های پرورش طیور از ابزارهای بسیار مهم برای کنترل شرایط است تا بتوان به نتایج مثبت و مطلوب دست یافت.
لازم به ذکر است که طیور مصرف اکسیژن بسیار بالایی دارند و همچنین از فضولات طیور گاز سمی و مضر آمونیاک منتشر میشود که به شدت خفه کننده و سمی است. از این رو نقش فن مرغداری در سالن های مرغداری و سلامت طیور بسیار پر رنگ می باشد. سیستم تهویه در کنترل دمای مرغداری و کاهش استرس های گرمایی بین طیور بسیار تأثیر گذار میباشند. کاهش استرس ها و مناسب بودن دمای سالن مرغداری با جوجه ها و طیور موجود در آن باعث میشود که ضریب تبدیل دان به گوشت در گله های گوشتی افزایش پیدا کند.
پرندگان و طیور به هنگام دفع فضولات رطوبت نیز از خود دفع میکنند. این رطوبت می تواند باعث مرطوب شدن بستر و به وجود آمدن مشکلات فراوانی شود. همچنین افزایش رطوبت در بستر باعث تجمع گاز آمونیاک و گاز کربنیک میشود که وجود این گازها در داخل سالن پیامدهای منفی زیادی به جای میگذارد در صورت نبود فن مرغداری چه اتفاقی خواهد افتاد.از آنجایی که طیور موجوداتی هوازی هستند و برای هضم غذا و جذب انرژی موجود در خوراک به اکسیژن نیاز دارند ، مصرف اکسیژن در آنها بالا می باشد. از این رو همیشه باید هوای تازه و مطبوع به همراه اکسیژن کافی در اختیار آنها قرار بگیرد.
از سایر اهداف استفاده از سیستم فن مرغداری دفع دی اکسید کربن و گاز آمونیاک و بوهای نامطبوع حاصل از آن میباشد. گاز دی اکسیدکربن محصول تنفس طیور است و بدین طریق در داخل مرغداری غلظت آن بالا می رود. گاز آمونیاک نیز در اثر مرطوب بودن بستر از فضولات طیور منتشر میشود. هر دوی این گازها به شدت عملکرد و مکانیزم رشد پرندگان را کاهش داده و باعث آسیب ها و به وجود آمدن تلفات سنگین میشوند. بنابراین در سالن مرغداری دفع این گازها توسط فن مرغداری یکی از الزامات این کار میباشد.
 
تهویه صحیح و اصولی در مرغداری علاوه بر موارد ذکر شده باعث تخلیه شدن عوامل بیماری زا همچون کلی باسیل و سی آر دی نیز میشود. البته در برخی از موارد اگر در بین گله بیماری های واگیر دار تنفسی وجود داشته باشد می تواند از طریق سیستم تهویه یا همان فن مرغداری به سرعت در بین گله پخش شود که این نیز یکی از معایب این سیستم ها در مرغداری است

 

 

taze...
ما را در سایت taze دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : taze taze بازدید : 146 تاريخ : دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت: 0:03

نوار نقاله

نوار نقاله در عبارت از دو کلمه نوار و نقال ساخته شده است که عبارت نوارنشان از یک حلقه بسته دارد که به صورت پهن و عرض دار و انعطاف پذیر است که نقاله قابلیت نقل کردن جسمی یا جرمی را توسط نوار نشان می دهد که به آن تسمه نقاله نیز گفته می شوداین نوار دایما در حال کشش و انعطاف هست پس باید در برابر نیروهای کششی و خمشی استحکام کافی داشته باشد واز دو بخش بلت و تجهیزات مکانیکی ساخته می شود.

این نوار به مثابه هم جاده و هم سیستم حرکتی یک مجموعه تولیدی و پردازشی است. با ماشینی شدن صنعت و عدم دخالت انسان نیاز به نقاله ها گسترش صد چندان یافته است. نقاله مثل مسیر بسته ای است که باری را جابجا می کند و مدام این چرخه تکرار می شود. خواه هدف انتقال باشد و خواه هدف تعیین مسیری باشد که می بایست در طول آن، فرایند خاصی روی محصول انجام گیرد.

به صورت عامیانه از این دستگاه با نام نوار نقاله یاد می شود. در عمل این دو ماشین یکسان هستند و تنها در برخی ویژگی ها متفاوت هستند.

معمولا محل اتکای وسایل در این دستگاه به صورت زنجیری است و به منظور جابجایی موادی با شکل صلب مثل ظروف، جعبه ها و  یا هرچیز دیگری استفاده می شود. اما در دستگاه تسمه نقاله به جای زنجیر از تسمه استفاده می شود. چون محل اتکا بسته است می توان موادی که شکل ثابت ندارند همچون شن و ماسه را منتقل کرد.

 

جنس نوار نقاله :

این دستگاه از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل شده است.

اما مهمترین بخش آن تسمه است.

جنس تسمه ها با توجه به شرایط کاری متفاوت انتخاب می شود.

این تسمه می تواند حتی از فلزات برای برخی کارهای خاص تولید شوند اما اغلب تسمه ها از جنس های لاستیکی تولید می شوند.

تسمه های آج دار، استیل کرد، پی وی سی ، پی وی جی و تسمه نقاله V شکل انواع گوناگونی از تسمه ها هستند.

این تسمه جز وسیله های حمل کننده سیستم های انتقال موادهای تسمه ای می باشند.

شکل ظاهری آنها به این صورت است که دو قرقره یا بیشتر به وسیله یک حلقه از تسمه هایی که برای حمل مواد هستند به دور آن پیچیده می شود.

 

مزایای استفاده از آن :

مزایا و ویژگی های استفاده از نقاله منجید دار

نوار نقاله منجید دار یا همان TEXTER دارای چندین لایه متنوع است.(همین امر باعث شده تا این نمونه از نوار نقاله یعنی نوار نقاله منجید دار بیشترین استفاده را نسبت به سایر نمونه ها داشته باشد.)

در نوار نقاله منجید دار از الیاف منجید استفاده شده؛ در قسمت طول آن یعنی تارها از جنس پلی استر بوده که موجب شده تا افزایش طولی آن کم شود، همچنین در قسمت عرضی آن( پودها) به دلیل استفاده از نایلون به راحتی انعطاف پذیر خواهند بود.

کارکرد بسیار خوبی در برابر ضربه ها دارد زیرا در نوار نقاله منجید دار لاستیک نایلون به کار رفته است.

از دیگر ویژگی های این نوع نوار نقاله موارد زیر می باشد:

    مقدار چسبندگی متناسب با لاستیک منجیدها

    متنوع بودن کاورها

    محکم بودن و استقامت در مقابل پاره شدن های احتمالی

    ضد رطوبت بودن 

taze...
ما را در سایت taze دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : taze taze بازدید : 140 تاريخ : يکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت: 23:56

تولید انواع تسمه

تولید انواع تسمه : ایران ویرا تولید کننده انواع تسمه در ایران این مطلب را برای شما فراهم آورده است تا شما همراهان پس از آشنایی با تسمه و انواع تسمه و کارکرد های مختلف تسمه در خصوص تولید انواع تسمه اطلاعات مفیدی را به دست آورید.علاوه بر شناسایی استاندارد های تولید با ایران ویرا به عنوان یکی از برجسته ترین تولید کننده گان تسمه هم بیشتر و بهتر آشنا شوید.اما پیش از هر چیزی لازم میدانیم کمی در مورد تسمه به جهت یادآوری صحبت کنیم و سپس به این مطلب بپردازیم.

تسمه

همان طور که میدانید و صرفا برای یادآوری باید گفت که تسمه یک حلقه از ماده‌ای انعطاف‌پذیر است که برای ایجاد پیوند مکانیکی و انتقال انرژی بین دو یا چند شفت استفاده می‌شود. حتما می دانید که تسمه ها به دور پولی‌ها پیچیده حلقه می‌زنند. در یک سامانهٔ دارای دو پولی ممکن است هر دو پولی در یک جهت به گردش درآیند یا تسمه به صورت ضربدری باشد تا جهتشان مخالف گردد. اما در مورد نحوه اندازه گیری تسمه ها که کمتر به آن در مطالب تسمه پرداخته بودیم و بسیاری از دوستان  در این مورد سوال هایی داشتند باید گفت که تسمه‌ها را معمولاً با یکاهای میلی‌متر یا اینچ اندازه‌گیری می‌کنند که در تسمه‌های میلی‌متری قطر خارجی و در تسمه‌های اینچی قطر داخلی ملاک اندازه‌گیری است.

 

انواع تسمه

می توان انواع تسمه را به دسته بندی های زیر تقسیم کرد اما نکته قابل توجه این است که دنیای تسمه بسیار بزرگ و وسیع و هر روز در حال گسترش است.

تسمه تایم صنعتی

تسمه تایمینگ صنعتی

تسمه شیاری

تسمه های نقاله

نوار نقاله

تسمه برزنتی

تسمه گریپ

تسمه v-belt

تسمه آجدار

تسمه گرد

تسمه تخت

تولید انواع تسمه

همان طور که در بالا دیدید تسمه انواع بسیار مختلفی دارد لذا تولید انواع تسمه کاری بسیار حساس و دقیق خواهد بود کم ترین اشتباه در انتخاب ضخامت ها و یا در کیفیت نهایی می تواند موجب یک حادثه بزرگ در صنایع تولیدی شود به همین دلیل شناسایی تولید کننده گان و استاندارد هایی که در تولید به کار می گیرند می تواند به شما در انتخاب تان کمک کند به همین دلیل است که ایران ویرا به صورت شفاف همیشه پاسخ گوی تمامی همراهان خود می باشد تا بهترین راهنمایی ها را در خصوص نحوه و شرایط تولید انواع تسمه داشته باشد و به این ترتیب شما را همراهی کند.

ایران ویرا تمامی انواع تسمه را که در بالا ذکر کردیم با توجه به توان بالای مجموعه و همچنین با رعایت بالاترین استاندارد های تولید در اختیار شما همراهان عزیز قرار میدهد.همچنین شما می توانید در خصوص تولید و نحوه تولید و با ما تماس حاصل فرمایید تا توسط همکاران و کارشناسان ایران ویرا اطلاعات مفیدی را به دست آورید. 

taze...
ما را در سایت taze دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : taze taze بازدید : 144 تاريخ : يکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت: 23:55

تسمه تایم

این عنوان مطلبی ست که امروز به شرح و بسط آن خواهیم پرداخت.اگر از همراهان همیشگی ایران ویرا هستید و اگر مطالبی که برای شما در سایت تخصصی ایران ویرا پیش از این آماده کرده ایم را مطالعه کرده باشید به خوبی می دانید تفاوت تسمه تایم و تسمه نقاله در چیست؟چرا که ما هر آنچه در مورد ویژگی های تسمه تایم و تسمه نقاله بوده را بیان کردیم . حال اگر شناختمان کامل شده باشد در مورد ویژگی های این دو،پیدا کردن تفاوت هایشان امری بسیار ساده و در دست رس خواهد بود.

امروزه همه میدانیم که تسمه ها در صنعت چه نقش مهمی را ایفا می کنند و هر نوع تسمه برای کاربرد خاص خود چگونه می تواند باعث تسریع و یا تسهیل اموری شود که ما برای انجام شدنشان به آسان تر انجام شدنشان و یا سریع تر انجام شدنشان نیاز داریم.اما اگر بخواهیم در سه کلمه کاربرد تسمه ها را بکار ببریم در کنار تسریع و تسهیل شدن کار ،مطابق نظامی دقیق انجام شدن کار هم، بسیار ویژگی کاربردی و ضروری ست.

بدون تردید می دانید این مورد اخر یعنی ایجاد نظام دقیق برای انجام اعمال مکانیکی به عهده تسمه تایم خواهد بود،اما نقش تسمه نقاله چیست؟در یک کلمه باید گفت:تسهیل کار.انواع دیگری از تسمه ها موجب تسریع می شوند که در ادامه و در مقالات بعدی در موردشان بیشتر خواهیم گفت.

اصلی ترین تفاوت تسمه تایم و تسمه نقاله را حالا میدانیم.به طور خلاصه و ب اساس ماهیت به وجود آمدنشان.تسمه تایم ایجاد نظم و تسمه نقاله آسان تر شدن کار های قابل اجرا.به رسم عادت ایران ویرا پیش از بررسی کامل عنوان مطلب شما را به مطلبی راهنمایی میکند که اگر همین حالا به فکر خرید تسمه هستید بتوانید به راحتی بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.همچنین برای خرید انواع تسمه تایم هم ما شما را به مقاله ای دیگر راهنمایی خواهیم کرد. امیدواریم که این مورد بتواند به شما کمک کند.

تسمه تایم

ما در مطلبی با عنوان تسمه تایم هر آنچه در مورد این قطعه ضروری و کاربردی لازم بود را ارائه کردیم..اما مختصر توضیحی برای اینکه بتوانیم به تفاوت های تسمه تایم و تسمه نقاله برسیم لازم است.البته نگران نباشید ما در انتهای مطلب تسمه تایم شما را به متن کامل شناخت تسمه تایم هدایت خواهیم کرد.

تسمه تایم چیست و چه کاربردی دارد؟حتما با ما همراه باشید. ایران ویرا برای شما خواهد گفت.

ساده و سریع اگر بخواهیم بگوییم:تسمه تایم قطعه ای ضروری در موتور های مکانیکی هستند که برقرار کننده نظم می باشند.همان طور که از نامشان پیداست باعث تقسیم دقیق زمان بندی می شوند و اگر به درستی نصب نشوند و یا بنا به دلایلی که پیش تر در مقاله ی تسمه تایم عنوان کردیم پارده شوند،با صدماتی رو به رو می شویم که این صدمات هزینه های بسیاری برای ما خواهند داشت.با توجه به اینکه اغلب ما خودرو داریم و بسیار به خودرو و سلامت موتور خودروی خود حساس هستیم برای شما از کاربرد تسمه تایم در خودرو می گویم.اگر پیستون ها و میل لنگ با هم برخورد کنند چه اتفاقی خواهد افتاد؟صدمه ی حاصل از این برخورد چه قدر سنگین خواهد بود؟کاربرد تسمه تایم دقیقا در همین نقطه است.اینکه این برخورد اتفاق نیفتد،این دو قطعه کار خود را بر اساس تایمی که تسمه تایم مشخص کرده است انجام دهند و هرگز شما پاسخ سوالات بالا را به دست نیاورید.بسیار خب حالا خوب می دانیم تسمه تایم چیست و چه کاربردی دارد،در ادامه به تسمه نقاله خواهیم پرداخت و بعد از آن شما خودتان تفاوت تسمه تایم و تسمه نقاله را خواهید گفت.

با توجه به اینکه ایران ویرا همیشه بر عهد خود پایبند است شما از طریق لینک زیر می توانید به صورت تخصصی و با جزئیات تسمه  تایم را بشناسید.

 

تسمه نقاله

تسمه نقاله یکی از انواع تسمه های انتقال نیرو می باشد که در صنعت برای حمل به کار می رود.ما در ادامه شما را به مطلب تخصصی تسمه نقاله لینک خواهیم داد اما برای آنکه بتوانید خودتان تفاوت تسمه تایم و تسمه نقاله را در یابید به صورت مختصر در مورد تسمه نقاله خواهیم گفت.حتما دیده اید که در پروسه تولید مواد اولیه و یا محصول نهایی بر روی محوری حرکت میکنند و یا از پروسه تولید خارج و یا در پروسه تولید به بخش های مختلفی حمل می شوند و نیرو های انسانی دیگر وظیفه این حمل را به عهده ندارند.تسمه نقاله این وظیفه را به عهده گرفته و حمل می کند.اما شما که همیشه در خط تولید نیستید،شاید اصلا به خط تولید هیچ مجموعه ای نرفته باشید و یا تصویری ندیده باشید. پس چگونه می توانید تصور کنید؟خب ایرادی ندارد شما می توانید به فروشگاه های زنجیره ای بروید:البته آنجه تسمه نقاله نمی فروشند اما وقتی خرید های ضروری خود را انجام دادید درست پیش از آنکه کارت بانکی شما در انتظار تخلیه شدن است و فکر شما درگیر اعداد و ارقام خریدتان هست،با خودتان می گویید حالا این همه خرید را چگونه دانه به دانه تحویل متصدی بدهم؟ناگهان میبینید تختی روان برای شما در نظر گرفته اند که کالا هایتان بر روی آن به سمت متصدی می رود و حداقل حالا که قرار است انرژی کارت شما تخلیه شود انرژی خودتان تخلیه نشود.این تخت روان که خرید های شما را به سمت متصدی حمل می کند تسمه نقاله است.

بسیار خب حالا می دانیم تسمه نقاله چیست و چه کاربردی دارد؟همچنین میدانیم تسمه تایم چیست و چه کاربردی دارد پس همراه ما باشید که تفاوت تسمه تایم و تسمه نقاله را باهم بدانیم.اما به رسم ایران ویرا که بر عهد ماندن است  ما در ذیل این سطر شما را به مقاله تسمه نقاله راهنمایی می کنیم تا هر چه بیشتر از این تسمه می خواهید بدانید را آنجا بیابید.

تفاوت تسمه تایم و تسمه نقاله

اما رسیدیم در انتهای متن به ابتدای متن.به تفاوت تسمه تایم و تسمه نقاله.اما نسبت به ابتدای متن حالا اطلاعات بیشتری داریم.بی شک این چند سطر آخر را شما از بر خواهید بود چرا که به خوبی می دانید تفاوت تسمه تایم و تسمه نقاله در چیست؟اما اجازه بدهید برای شما بنویسیم تا شما کم و کاستی هایی که در متن ما می بینید را برای ایران ویرا ارسال کنید.ما همه با هم می خواهیم بدانیم ،همان طور که در ایران ویرا ما همه با هم می خواهیم که موفق باشیم در صنعت.

تفاوت تسمه تایم و تسمه نقاله به صورت ساده در ماهیت کاربردی آنها ست که در ابتدا گفتم،یکی کار را برای ما آسان می کند و دیگری به موتوری که می خواهد کار را برای ما آسان تر کند نظم می دهد.به همین راحتی.شما نمی توانید بر روی تسمه تایم خرید های فروشگاهیتان را بگذارید اما می توانید با خیال راحت موتور ماشین خود را به تسمه تایم بسپارید تا مبادا پیستون و میل لنگ با هم برخورد کنند و مجبور شوید ماشین خود را با تسمه نقاله به تعمیر گاه هدایت کنید.ما منتظر تماس شما با کارشناسان ایران ویرا هستیم و همچنین منتظریم برداشت های خود را هم برای ما ارسال کنید.راستی می خواهید بدانید انواع تسمه ها چگونه کار می کنند؟در لینک زیر کاربرد و کارکرد انواع تسمه ها را بخوانید.

 

taze...
ما را در سایت taze دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : taze taze بازدید : 140 تاريخ : يکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت: 23:54

تسمه

بی شک می توان گفت تسمه ها در ابعاد و انواع متفاوتی تولید می شوند به طور کلی  مشخصات تسمه در این مدل ها یکسان است اما کاربرد آنها متفاوت می باشد، شرکت تولیدی ایران ویرا در زمینه تولید و فروش انواع تسمه فعالیت دارد. یکی از مهم ترین وسایلی که در صنعت بسیار کاربردی است تسمه می باشد، انواع تسمه شامل تسمه تایم،تسمه شیاری،تسمه نقاله،تسمه تخت،تسمه گرد و ... در صنعت استفاده می شود.

مشخصات تسمه

تسمه یکی از پر مصرف ترین لوازم مصرفی در صنایع مختلف می باشد و به نوعی تسمه پروانه یکی از ارکان اصلی به چرخش در آمدن چرخ های صنعت می باشد، تسمه یا تسمه پروانه در مدل ها و ابعاد مختلفی ساخته و عرضه میشود که مناسب با سایز دستگاه شما میتوانید بر طبق استاندارد سایز تسمه مدل مورد نظر را تهیه نمایید .

از معروفترین تولید کننده های این محصول می توان به : تسمه کره ای ، تسمه چینی ، تسمه فرانسوی و تسمه آلمانی اشاره کرد تسمه ایران ویرا با ارائه بهترین قیمت تسمه از بهترین برند های تسمه ، امکان خرید تسمه را برای شما کاربران گرامی فراهم نموده  است. مشاهده این مطلب>>درباره تسمه v شکل

 

انواع تسمه

تسمه پروانه یا تسمه دینام که در بین صنعتگران با هر دو نام شناخته می شوند ، در صنعت کاربرد فراوانی دارند و به لحاظ فنی زیر شاخه های تسمه های انتقال قدرت تقسیم بندی می شوند.

تسمه شیـــاری یا  ribbed belt یکی دیگر از انواع تسمه های صنعتی میباشد که بعلت سطح تماس بیشتر با پولی انتقال قدرت از یک پولی و شفت به یک پولی و شفت دیگر بصورت یکنواخت تر انجام میدهد .

تسمه تخت یا flat belt یکی از انواع تسمه های صنعتی میباشد و مانند هر تسمه های صنعتی دیگر سبب میشود نیرو از یک پولی و شفت به یک پولی و شفت دیگر منتقل شود . مشاهده این مطلب>>انواع تسمه v شکل

 

مزایای تسمه

دارای کارایی و راندمان بالا می باشد

مقاومت بسیار بالا در برابر همتراز نبودن

در صورت زیاد بودن فاصله شافت‌ها بسیار ارزان و اقتصادی به شمار می رود

عدم وابستگی محوری به شافت‌های هم تراز

تسمه های صنعتی از ماشین‌آلات در برابر رطوبت و اضافه بار محافظت می کند

عایق مناسب برای هر گونه صدا و لرزش

از بین بردن ارتعاشات بارهای ضربه ‌ای

دارای سرعت های قابل تنظیم و متغیر است

قابلیت انتخاب سرعت برای انجام کارهای گوناگون

موجب افزایش طول عمر مکانیکی ماشین آلات صنعتی می شود

عدم نیاز به روغن کاری

مشاهده این مطلب>>تفاوت تسمه شیاری و تسمه تایم

کاربرد تسمه

ارزان‌ ترین ابزار برای انتقال نیرو، گشتاور و سرعت بین شافت‌هایی هستند که ممکن است به صورت محوری تنظیم یا تراز نشوند. انتقال نیرو توسط تسمه‌ها و پولی‌های مخصوص، حاصل می‌شود.

این مجموعه به آرامی، با حداقل سر و صدا کار کرده و همراه با بالشتک موتور و بیرینگ‌ها با تغییرات بار مقابله میکند.البته از مقاومت کمتری نسبت به چرخ دنده‌ها یا زنجیر‌ها برخوردار هستند.با این وجود، پیشرفت در مهندسی امکان استفاده از این قطعات را در سیستم‌هایی که قبلاً فقط از زنجیر یا چرخ دنده استفاده می‌نمودند، فراهم کرده است.

 

تسمه شیاری

تسمه های شیاری شامل تعدادی از شیارهای V شکل طولی می باشد که به صورت موازی تشکیل یک تسمه شیاری را می دهند . از مزیت این گونه تسمه ها می توان به عمر مفید بالای تسمه ، مقاومت در برابر فشار ، قابلیت استفاده از پشت و روی تسمه در به حرکت درآوردن اجزای مختلف موتور اشاره کرد. این گونه تسمه ها جایگزین تسمه های سنتی شده و به طور قابل ملاحظه ای باعث کاهش هزینه ها شده است. ارتفاع کوتاه این نوع تسمه باعث انعطاف پذیری بیشتر شده و امکان کارکردهای پر پیچ و خم را به آن می دهد (استفاده از پشت تسمه) . شماره گذاری تسمه های شیاری شامل تعداد شیارها و نوع شیارها و طول تسمه به میلیمتر می باشد.

 

taze...
ما را در سایت taze دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : taze taze بازدید : 163 تاريخ : يکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت: 23:54

انواع تسمه V شکل

ایران ویرا ارائه دهنده تسمه، تسمه تایم، تسمه تایمینگ، تسمه نقاله، انواع تسمه، تسمه صنعتی، خرید تسمه، فروش تسمه، پخش تسمه، نوار نقاله در ایران جهت سفارش با شماره های02133980559 - 09121466526 تماس حاصل فرمائید

________________________________________

 

یکی از مهم ترین قطعات در صنعت، تسمه می باشد، به طور کلی برای انتقال قدرت از تسمه استفاده می کنند. از تسمه برای منتقل کردن نیرو بین دو محور با فاصله زیاد استفاده می کنند.در حال حاضر در بازار انواع تسمه ها برای بسیاری از مصارف مهم در صنعت، کارخانه ها و ... کاربرد دارد.

یکی از انواع تسمه، تسمه های v  شکل می باشد، تسمه های Vشکل نیز دارای چندین نوع می باشد، تسمه  v شکل روکشدار(ساده),تسمه هایی با قابلیت بالای انتقال نیرو,مقاوم دربرابرحرارت,روغن و ضد الکتریسیته ساکن هستند که دربسیاری از کشورهای جهان مورداستفاده قرار می گیرند.به دلیل مقاومت آنها دربرابرتغییرات طولی,کارکرد چندتسمه درکنار هم امکان پذیراست.

تسمه های v  شکل، تسمه هایی مدور هستند که دارای کاربردهای گسترده ای درماشین آلات صنعتی وکشاورزی میباشند. این تسمه ازنظرفنی برای فولی های معمولی طراحی شده وبسیارمقرون به صرفه می باشند.

 

تسمه های Vشکل دنده ای

تسمه های Vشکل دنده ای که به صورت قالبی تولید می شوند دربرابرحرارت و روغن مقاوم بوده و ضد الکتریسیته ساکن هستند.تفاوت اصلی و عمده میان تسمه های وی شکل استاندارد  و تسمه وی شکل دندانه ای این است که تسمه دندانه ایی این قابلیت را دارد که به دور یک فولی کوچک به گردش درآید و مقدار دفع حرارت (میزان حرارت ایجاد شده بین تسمه و پولی در حین حرکت) را افزایش دهد. اگر فولی دستگاه شما کوچک است دندانه های تسمه باعث میشود تسمه به خوبی به فولی چنگ بزند و باعث افزایش چسبندگی تسمه به فولی ها می شود.به دلیل مقاومت آنها دربرابرتغییرات طولی,کارکردچندتسمه درکنارهم امکان پذیراست.این تسمه های دنده ای به علت انعطاف بالا,نشست مناسب در شیارفولی و ایجاد حرارت کمتر در هنگام کار,طول عمر مفیدبیشتری دارند. مشاهده این مطلب>>تسمه از جنس پلی اورتان

کاربرد تسمه های Vشکل دنده ای

تسمه های Vشکل دنده ای نسل جدیدی ازتسمه های Vشکل می باشند.این تسمه ها کاربردهای گسترده ای دارند,به خصوص درکاربریهای صنعتی با فولیهای کوچک و سرعتهای بالا,مزیت کلی تسمه های دنده ای نسبت به تسمه های ساده که شامل مقرون به صرفه بودن,انتقال بهترنیرو و دوام بهتراست,سریعا تحولی چشمگیر رادرصنعت تسمه ایجاد کرد.

تسمه های Vشکل اسپیشیال روکش دارتسمه هایی مقاوم دربرابرحرارت , روغن  و ضد الکتریسیته ساکن هستند.به دلیل مقاومت آنها دربرابر تغییرات طولی,کارکردچندتسمه درکنارهم امکان پذیراست.

 

تسمه های روکش دار

تسمه های روکش دارازسه بخش اصلی تشکیل میشوندکه عبارتنداز:

1-لاستیک فشرده ای که دربرابرتغییرات حرارتی و فشار مقاوم است.

2-نخهای تسمه که وظیفه انتقال نیرورا به عهده دارند.

3-پارچه روکش که کل تسمه را پوشش داده و آن رادربرابر عوامل محیطی و سائیدگی محافظت می کند.

 

کاربرد تسمه های روکش دار

تسمه های روکش دار Vشکل اسپیشیال,درماشین آلات صنعتی و کشاورزی استفاده میشوند.این نوع تسمه هابرای کاربردهای با سرعت بالا مناسبند.تسمه های اسپیشیال برای فولی هایی با پهنای %  50کمترازفولیهای تسمه های کلاسیک(ساده)کاربرددارندو به ما امکان استفاده بهینه از فضا را میدهند.ازآنجایی که فولی های جدید چندمنظوره می باشند,دربیشترمواردمی توان تسمه روکش دار(ساده)رابا تسمه اسپشیال تعویض نموده ودر نتیجه به انتقال بهتر نیرو و دوام بیشتر تسمه دست یافت.

 

تسمه هایV شکل اسپشیال دنده ای

تسمه های Vشکل اسپشیال که به صورت قالبی تولید می شوند دربرابرحرارت و روغن مقاوم بوده و ضد الکتریسیته ساکن هستند.به دلیل مقاومت آنها دربرابرتغییرات طولی,کارکردچندتسمه درکنارهم امکان پذیراست.این تسمه های دنده ای به علت انعطاف بالا,نشست مناسب در شیارفولی و ایجاد حرارت کمتر در هنگام کار,طول عمر مفیدبیشتری دارند

کاربرد تسمه هایV شکل اسپشیال دنده ای

تسمه های Vشکل اسپشیال دنده ای نسل جدیدی ازتسمه های اسپشیال Vشکل می باشند.این تسمه ها به خصوص درکاربریهای صنعتی باسرعت های بالا,کاربردهای گسترده ای دارند.مزیت کلی این نسل جدیدتسمه نسبت به تسمه های روکش دار اسپشیال که شامل مقرون به صرفه بودن,انتقال بهترنیرو ودوام بهتراست,تحولی سریع رادرعملکردتسمه ایجادکرد.

 

تسمه های Vشکل چندخطی ساده

تسمه های چندخطی علاوه برداشتن مزیتهای تسمه های Vشکل ساده,مزایای زیررانیزنسبت به تسمه های ساده دارند:

1-تسمه هانسبت به یکدیگرعقب و جلو نمیشوند.

2-استفاده ازخط سیرهای افقی بدون هیچ مشکلی امکان پذیرمی باشند.

3-قابلیت های جذب شوک های ضربه ای راافزلیش می دهند.

تسمه های سادهV شکل چندخطی شامل چندتسمه تک می شوند که توسط یک نوار دربالا به هم متصل شده و تشکیل یک تسمه واحد را میدهند.این تسمه ها در دستگاه های سنگین مورد استفاده قرارمیگیرند.

دلیل اینکه از تسمه های دسته ای به جای تسمه های تکی استفاده میکنند این است که با قرار دادن تعدادی تسمه در کنار یکدیگر تسمه ها از قدرت بیشتری برخوردار میشوند و کشش یکنواختی در سرتاسر  تسمه ها برقرار میشود.

این گونه طراحی لرزش های معمول در کارکرد تسمه های تک را جذب می کند.این نوع تسمه علاوه بر مقاومت در برابر روغن و حرارت ,ضدالکتریسیته ساکن نیزهست.علاوه برتسمه های ذکر شده ,تسمه های ویژه ای ازاین نوع با مقاومت حرارتی بالا با نخ پلی استریاکولارنیزتولیدمی شوند.

یک تسمه V شکل استاندارد حاوی رشته هایی از جنس پلی استر است که در سرتاسر تسمه کشیده شده است و این در حالی است که در یک تسمه کولار این رشته ها با رشته هایی از جنس کولار جایگزین شده اند.

 تفاوت واقعی زمانی است که شما یک پولی برعکس دارید مانند پولی های ماشین برف روب یا ماشین چمن زنی ، در این حالا تسمه کولار فشار وارده را بهتر از تسمه V شکل استاندارد تحمل میکند.جنس کولار در این نوع شرایط قوی تر است و بار شوک (فشار) را بهتر تحمل میکند. این تفاوت میان تسمه وی شکل استاندارد و تسمه کولار است.

 

کاربرد تسمه های Vشکل چندخطی ساده

تسمه هایVشکل چندخطی برای ماشین آلات صنعتی ای که حرکت های ضربه ای شوک مانند رادارندوهمچنین برای کارکردهایی که درآنها ممکن است لرزشهای معمولی تسمه اثراتی منفی بر عملکرد دستگاه بگذارد,استفاده می شوند.

درماشینهای کشاورزی و به خصوص کمباینها,آنها اغلب به عنوان تسمه های اتصال دهنده استفاده می شوند و برای کاهش لرزش و افزایش عمرمفیدتسمه,جایگزین تسمه های تخت یا مجموعه ای از تسمه ها میشوند.

taze...
ما را در سایت taze دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : taze taze بازدید : 141 تاريخ : يکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت: 23:50

پد مرغداری

شرکت هواسلولز در سال 1385 تاسیس و فعالیت تولید فن گلخانه و پد سلولزی مرغداری و انواع پد های گلخانه ای را در کشور با هدف ارائه محصول مرغوب و با کیفیت آغاز نمود.جهت مشاوه می توانید با شماره  های ثبت شده در قسمت تماس با ما،تماس حاصل فرمایید.


عنوان مطلب :فن مرغداری : به گزارش کارشناسان شرکت هواسلولز یکی از قسمت های اصلی و جزء جدایی ناپذیر سالن های مرغداری سیستم های تهویه میباشند. در واقع استفاده از سیستم تهویه در مرغداری یا همان فن مرغداری امری واجب و لازم است و عدم استفاده از آن حتی برای چند ساعت تبعات جبران ناپذیر بر گله میگذارد و باعث تلف شدن آنها میشود. کنترل عوامل محیطی همچون رطوبت ، میزان دما و میزان اکسیژن و گاز دی اکسید کربن در زمینه پرورش طیور چه در مرغداری های سنتی و چه در مرغداری های صنعتی بسیار حائز اهمیت می باشد.

اهمیت فن مرغداری

مطابق نظر کارشناسان شرکت هواسلولز به طور کلی به منظور تأمین دمای مطلوب ، تأمین رطوبت ، تأمین اکسیژن و هوای مورد نیاز طیور و خارج کردن گازهای بد بو و مضر از سالن مرغداری ، سیستم های تهویه یا به اصلاح فن مرغداری به کار گرفته میشوند.
تهویه کافی و مناسب فقط شامل جابجایی هوای داخل سالن نمی باشد. بلکه این کار برای تأمین اکسیژن مورد نیاز طیور ، دفع گازهای خطرناک و سمی و کاهش رطوبت بستر سالن میباشد. از این رو بکار گیری سیستم تهویه مناسب در مرغداری یا فن مرغداری در سالن های پرورش طیور از ابزارهای بسیار مهم برای کنترل شرایط است تا بتوان به نتایج مثبت و مطلوب دست یافت.
لازم به ذکر است که طیور مصرف اکسیژن بسیار بالایی دارند و همچنین از فضولات طیور گاز سمی و مضر آمونیاک منتشر میشود که به شدت خفه کننده و سمی است. از این رو نقش فن مرغداری در سالن های مرغداری و سلامت طیور بسیار پر رنگ می باشد. سیستم تهویه در کنترل دمای مرغداری و کاهش استرس های گرمایی بین طیور بسیار تأثیر گذار میباشند. کاهش استرس ها و مناسب بودن دمای سالن مرغداری با جوجه ها و طیور موجود در آن باعث میشود که ضریب تبدیل دان به گوشت در گله های گوشتی افزایش پیدا کند.
پرندگان و طیور به هنگام دفع فضولات رطوبت نیز از خود دفع میکنند. این رطوبت می تواند باعث مرطوب شدن بستر و به وجود آمدن مشکلات فراوانی شود. همچنین افزایش رطوبت در بستر باعث تجمع گاز آمونیاک و گاز کربنیک میشود که وجود این گازها در داخل سالن پیامدهای منفی زیادی به جای میگذارد در صورت نبود فن مرغداری چه اتفاقی خواهد افتاد.از آنجایی که طیور موجوداتی هوازی هستند و برای هضم غذا و جذب انرژی موجود در خوراک به اکسیژن نیاز دارند ، مصرف اکسیژن در آنها بالا می باشد. از این رو همیشه باید هوای تازه و مطبوع به همراه اکسیژن کافی در اختیار آنها قرار بگیرد.
از سایر اهداف استفاده از سیستم فن مرغداری دفع دی اکسید کربن و گاز آمونیاک و بوهای نامطبوع حاصل از آن میباشد. گاز دی اکسیدکربن محصول تنفس طیور است و بدین طریق در داخل مرغداری غلظت آن بالا می رود. گاز آمونیاک نیز در اثر مرطوب بودن بستر از فضولات طیور منتشر میشود. هر دوی این گازها به شدت عملکرد و مکانیزم رشد پرندگان را کاهش داده و باعث آسیب ها و به وجود آمدن تلفات سنگین میشوند. بنابراین در سالن مرغداری دفع این گازها توسط فن مرغداری یکی از الزامات این کار میباشد.
 
تهویه صحیح و اصولی در مرغداری علاوه بر موارد ذکر شده باعث تخلیه شدن عوامل بیماری زا همچون کلی باسیل و سی آر دی نیز میشود. البته در برخی از موارد اگر در بین گله بیماری های واگیر دار تنفسی وجود داشته باشد می تواند از طریق سیستم تهویه یا همان فن مرغداری به سرعت در بین گله پخش شود که این نیز یکی از معایب این سیستم ها در مرغداری است

 

 

taze...
ما را در سایت taze دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : taze taze بازدید : 166 تاريخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت: 20:14

کوپلینگ پد

شرکت هواسلولز در سال 1385 تاسیس و فعالیت تولید فن گلخانه و پد سلولزی مرغداری و انواع پد های گلخانه ای را در کشور با هدف ارائه محصول مرغوب و با کیفیت آغاز نمود.جهت مشاوه می توانید با شماره  های ثبت شده در قسمت تماس با ما،تماس حاصل فرمایید.


فن گلخانه ای مهم ترین بخش از یک گلخانه موفق است و انتخاب و نصب درست آن موجب بازدهی بالا و کاهش مشکلات گلخانه می شود. بدون تهویه مناسب، گلخانه ها و گیاهان آن مستعد ابتلا به بسیاری از مشکلات و بیماری ها هستند. به همین دلیل فن گلخانه ای چهار هدف اصلی در گلخانه دارد. اول از همه، به تنظیم درجه حرارت داخل گلخانه کمک می کند. این محصول همچنین تضمین می کند که گیاهان مقدار زیادی هوای تازه دریافت کرده و از آن برای فتوسنتز استفاده می کنند. علاوه بر این، تهویه مناسب مانع از آلودگی گیاهان به آفات شده و به گرده افشانی در گلخانه کمک شایانی می کند. اگر در هر یک از زمینه های بالا دچار مشکل هستید، انتخاب فن گلخانه ای مناسب می تواند به شما در حل مشکل کمک کند.
 چرا از سیستم تهویه استفاده می کنیم؟
اهمیت سیستم تهویه هوا در گلخانه یا همان فن گلخانه، محدود به ایجاد تعادل دما و رطوبت نمی شود. با نصب این سیستم، گلخانه شما از ویژگی های جالب توجهی برخوردار خواهد شد که مهمترین آنها شامل موارد زیر می باشد:
سیستم خنک کننده
کنترل کردن موثر دما
کاهش بوهای نامطبوع
کنترل کردن آفات گیاهی
تمیز کردن هوای ورودی
کنترل کردن میزان و سطح رطوبت
توزیع یکنواخت هوا در سطح گلخانه
جریان هوای مناسب در داخل و اطراف گلخانه
تهویه اتوماتیک و هوشمند
کنترل کردن میزان دی اکسید کربن
بیشترین استفاده از منابع موجود
افزایش حداکثری راندمان انرژی در صورت استفاده از فن گلخانه
 
اغلب گلخانه داران برای تهویه هوای داخل گلخانه از فن ها و هواکش های بزرگ نظیر فن ۱۴۰ گلخانه و یا … بهره میبرند. این نوع فن ها با فاصله های معین با توجه به موقعیت جغرافیایی گلخانه بر روی دیواره طولی و یا عرضی نصب می شوند. قدرت هوادهی این نوع فن ها بسیار بالا می باشد. البته در داخل گلخانه های بزرگ برای تسریع سیرکوله هوا از انواع فن گلخانه نیز استفاده میشود. سیستم های فشار منفی، مثبت و خنثی  سیستم های فشارِمنفی دارای اگزاست فن هستند که هوا را به بیرون از گلخانه می کشند و یک فشار منفی جزئی (خلاء ، مکش) ایجاد می کنند تا هوا از طریق ورودی های طراحی شده که اغلب با پدهای سلولزی ایجاد می شوند، به داخل گلخانه راه یابد. در حالی که سیستم های تهویه فشار مثبت دارای هواکش هایی هستند که هوا را به داخل گلخانه می دمند و یک فشار جزئی مثبت ایجاد می کنند. هوای داخل گلخانه نیز از طریق دریچه های خروجی به بیرون رانده می شود. کانال (داکت) های توزیع هوا نیز برای کاهش هوای سرد و تامین هوای تازه در سراسر گلخانه استفاده می شود. سیستم های فشار خنثی نیز ویژگی های هر دو سیستم فشار مثبت و منفی را دارند. انواع فن گلخانه ای هوا را به داخل و خارج از ساختمان هدایت می کنند.

نقش فن گلخانه ای در کنترل درجه حرارت

بدون استفاده از فن مناسب، هر گلخانه ای حتی در هوای نسبتاً سرد نیز می تواند خیلی گرم شود. ممکن است باور کردنی نباشد اما معمولاً گیاهان گلخانه ای بیشتر از اینکه از سرما بمیرند از گرمای بیش از حد گلخانه میمیرند و پژمرده می شوند. بسیاری از گیاهان نسبت به گرما بسیار حساس بوده و یا پژمرده می شوند، دیگر رشد نمی کنند و یا می میرند. وجود دریچه ها برای جریان هوا در تمام گلخانه ها به از بین رفتن طبیعی گرما کمک خواهد کرد و موجب تهویه طبیعی هوا خواهد شد اما این مورد در هوای عادی و یا گیاهان غیر حساس کاربردی خواهد بود و برای دیگر شرایط قطعا باید فن گلخانه ای تهیه کنید. اگر گرما در گلخانه شما به یک نگرانی مهم تبدیل شده، تهیه  فن های خروجی که هوا را از گلخانه خارج می کنند و هوای تازه را به داخل می آورند ، می تواند انتخاب مناسبی باشد. استفاده از یک سردکننده تبخیری(سیستم کوپلینگ پد) به همراه یک فن خروجی بهترین راه برای خنک کردن گلخانه شما در هوای گرم است.
 

فن گلخانه ای را بهتر بشناسیم

امروزه استفاده از گلخانه ها برای پرورش محصولات بسیار گسترش یافته است. به طوری که افراد زیادی تمایل به احداث گلخانه پیدا کرده اند. هدف از سیستم فن گلخانه ای ایجاد یک توده پایدار از هوا است که به آرامی در حال حرکت از طریق فن ها می باشد.احداث گلخانه الزاماتی را به همراه دارد که باید آن ها را رعایت کرد. یک مورد مهم از آن الزامات استفاده از این محصول می باشد.
ورودی گلخانه اجازه می دهد هوای محیط باعبور از دیواره پد سلولزی و دراثر تبادل حرارتی که بعلت فرآیند تبخیر در سطوح پدها اتفاق می افتد، به هوای خنک و مطبوع تبدیل شده و  داخل ساختمان گلخانه نفوذ کند، اما فن گلخانه ای باید نصب شود تا هوا را از طریق کل ساختار به طور مساوی حرکت دهد. هدف اصلی این فن ایجاد دمای یکنواخت در فضای گلخانه است. هیچ هوای گرم و یا هوای سرد مطلق نباید در ساختار گلخانه وجود داشته باشد، تا محیط رشد ایده آل برای گیاهان فراهم شود.
تا این قسمت با مزیت ها و اهمیت حضور فن و هواکش در گلخانه آشنا شدیم. اما باید این را در نظر داشت که فن ها انواع مختلفی دارند. باید در انتخاب فن گلخانه دقت داشت. با انتخاب فن نامناسب برای گلخانه، رطوبت، دما و تهویه هوا به خوبی صورت نمی گیرد. در این صورت هیچ فرقی با نداشتن فن، نمی کند. در انتخاب فن برای گلخانه، باید فضای گلخانه، سرعت مورد نیاز جریان هوا در فضای داخلی گلخانه که البته متناسب با سطح مقطع دیواره سلولزی ورودی هوا نیز باید باشد، را در نظر گرفته و با توجه به آن فن مورد نظر را انتخاب کنید.

 

taze...
ما را در سایت taze دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : taze taze بازدید : 156 تاريخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت: 20:13

قاب گالوانیزه پد

شرکت هوا سلولز ارائه دهنده و تولید کننده انواع فریم آلومینیوم یا همان قاب آلومینیوم پد سلولزی در ایران

فریم آلومینیوم : این فریم های نگهدارنده مناسب برای پد سلولزی می باشد. شرکت هواسلولز محصولی با کیفیت بالا ، استاندارد ، مناسب و با دوام بالا  تولید نموده و در اختیار مخاطبان قرار می دهد. حتما میدانید ایم فریم ها از جمله لواطم های جانبی پد های سلولزی می باشد. از انجایی که شما نمی توانید از این محصولات سلولزی بدون قاب های نگهدارنده بهره ببرید لازم است که ما محصول را به صورت کامل در اختیارتان قرار دهیم. ما بر اساس هویت و اهداف خود قاب های گالوانیزه و یا آلومینیومی خود را متفاوت با نمونه های در بازار ارائه می دهیم. این انحصار در خصوصیات و قابلیت ها موجب می شود شما قابی را در اختیار داشته باشید که با پد خریداری شده همخوانی صد در صدی داشته باشد. از طرفی نیازی نیست به چندین مجموعه برای تهیه وسایل مورد نیاز خود رجوع نمایید. در همین جا می توانید هم پد سلولزی را تهیه کرده و هم فریم آلومینیوم آن را تهیه نمایید.

 

فریم آلومینیوم

حتما میدانید این محصول دارای مشخصات فنی مختص به خود می باشد. همچنین این محصول از اجزایی تشکیل شده است که داشتن اطلاعات لازم در این خصوص به شما کمک می کند که انتخاب بهتری داشته باشید و در اصطلاح بدانید چه محصولی را دارید تهیه می نمایید. پس ما در ادامه برای شما به معرفی مشخصات و همچنین اجزای تشکیل دهنده این محصول خواهیم پرداخت تا بتوانیم به شما در انتخاب خود کمک نماییم.

 

اجزای تشکیل دهنده فریم آلومینیومی شرکت هواسلولز عبارتند از:

کانال بالا

درپوش کانال بالا

کانال زیرین

بست اتصال قاب به ستون

نبشی پایه

رابط کانال بالا و پایین

قیف کف کانال

بغل بند دیواره جانبی

پیچ و مهره و پرچ

 

 

taze...
ما را در سایت taze دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : taze taze بازدید : 137 تاريخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت: 20:10

قاب گالوانیزه پد

شرکت هوا سلولز ارائه دهنده و تولید کننده انواع فریم آلومینیوم یا همان قاب آلومینیوم پد سلولزی در ایران

فریم آلومینیوم : این فریم های نگهدارنده مناسب برای پد سلولزی می باشد. شرکت هواسلولز محصولی با کیفیت بالا ، استاندارد ، مناسب و با دوام بالا  تولید نموده و در اختیار مخاطبان قرار می دهد. حتما میدانید ایم فریم ها از جمله لواطم های جانبی پد های سلولزی می باشد. از انجایی که شما نمی توانید از این محصولات سلولزی بدون قاب های نگهدارنده بهره ببرید لازم است که ما محصول را به صورت کامل در اختیارتان قرار دهیم. ما بر اساس هویت و اهداف خود قاب های گالوانیزه و یا آلومینیومی خود را متفاوت با نمونه های در بازار ارائه می دهیم. این انحصار در خصوصیات و قابلیت ها موجب می شود شما قابی را در اختیار داشته باشید که با پد خریداری شده همخوانی صد در صدی داشته باشد. از طرفی نیازی نیست به چندین مجموعه برای تهیه وسایل مورد نیاز خود رجوع نمایید. در همین جا می توانید هم پد سلولزی را تهیه کرده و هم فریم آلومینیوم آن را تهیه نمایید.

 

فریم آلومینیوم

حتما میدانید این محصول دارای مشخصات فنی مختص به خود می باشد. همچنین این محصول از اجزایی تشکیل شده است که داشتن اطلاعات لازم در این خصوص به شما کمک می کند که انتخاب بهتری داشته باشید و در اصطلاح بدانید چه محصولی را دارید تهیه می نمایید. پس ما در ادامه برای شما به معرفی مشخصات و همچنین اجزای تشکیل دهنده این محصول خواهیم پرداخت تا بتوانیم به شما در انتخاب خود کمک نماییم.

 

اجزای تشکیل دهنده فریم آلومینیومی شرکت هواسلولز عبارتند از:

کانال بالا

درپوش کانال بالا

کانال زیرین

بست اتصال قاب به ستون

نبشی پایه

رابط کانال بالا و پایین

قیف کف کانال

بغل بند دیواره جانبی

پیچ و مهره و پرچ

 

 

taze...
ما را در سایت taze دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : taze taze بازدید : 200 تاريخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت: 20:08

قاب پد

شرکت هواسلولز در سال 1385 تاسیس و فعالیت تولید انواع قاب پد، پد سلولزی مرغداری و انواع پد های گلخانه ای را در کشور با هدف ارائه محصول مرغوب و با کیفیت آغاز نمود.جهت مشاوه می توانید با شماره  های ثبت شده در قسمت تماس با ما،تماس حاصل فرمایید.

قاب پد : شرکت هواسلولز قاب گالوانیزه پد سلولزی را تولید می نماید که نسبت به نمونه های مشابه داخلی دارای برتری ها و همچنین امتیاز های زیادی می باشد. این برتری موجب شده است تا این قاب های گالوانیزه در نوع خود منحصر به فرد باشد. زمانی که در مورد قاب صحبت می کنیم میدانیم که به یک چارچوب نگهدارنده اشاره می کنیم. وقتی هم می گوییم قاب گالوانیزه پد سلولزی در حقیقت به یک چهارچوب نگهدارنده پد سلولزی اشاره می کنیم و این دقیق ترین و روشن ترین تعریف این محصول می باشد. اما هدف استفاده از این محصول چیست؟ این قاب با هدف استفاده بهینه از پد سلولزی مورد استفاده قرار می گیرد، به این ترتیب که با توزیع حداکثری و مفید آب در یک سیستم بسته و همچنین منسجم موجب آب رسانی یکنواخت بر تمامی سطح پد می شود. در اینجا استفاده از فریم پد موجب می شود پرتی و اتلاف انرژی و آب برای مصرف کننده تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند و راندمان بالایی به وجود آید.

کیفیت قاب پد

به گزارش کارشناسان، ورق هایی که در تولید قاب پد ساخته شده توسط شرکت هواسلولز استفاده میشود از بهترین نوع ورق موجود در بازار، با کوتینگ(روکش)بالا ( نقطه به نقطه5/2 میکرون) می باشد که طولانی‌ترین عمرمفید را در مقابل رطوبت و به اصطلاح زنگ زدگی و پوسیدگی  دارا باشد و  بسته به نیاز و مورد مصرف آن قسمت از قاب و یا قطعات جانبی مربوط به قاب،از ضخامت های مختلف ورق در اندازه های 1mm1.25-mm1.5-mm استفاده شده است تا کیفیت فریم هواسلولز به بالاترین حد ممکن خود در رقابت با نمونه های مشابه برسد.

طراحی قاب پد

طراحی فریم پد به طور کلی و از نظر ساختار برگرفته از طراحی قاب شرکت معتبر و نامدار مونترز می باشد. این شرکت بزرگ اولین و بزرگ ترین پیشگام در تولید و ارائه ی پد های سلولزی در دنیا و همچنین پیشرو در این صنعت پر کاربرد می باشد،الگو برداری قاب گالوانیزه پد سلولزی شرکت هوا سلولز از این شرکت صورت گرفته و  مهندسین شرکت هواسلولز ضمن طراحی مجدد و  دقیق این قطعات سعی بر استفاده بهینه از این شکل قاب درشرایط بومی کشور را داشته اند. درشیوه  تولید قاب گالوانیزه هواسلولز، از به روز ترین و دقیق ترین دستگاهها با حداقل دخالت نیروی انسانی در بخش‌های مربوط به دقت و انداگیزی در روند  تولید استفاده شده تا در نهایت، سوراخکاری ها، خمکاری ها،  ودر کل ماشین کاری قاب  مذکوربه شکلی طراحی و تولید شده که با توضیح مختصر و داشتن کمترین اطلاعات فنی، مصرف کننده محترم بتواند آن را مونتاژ کند و براحتی با منطبق کردن قطعات بصورت یک پازل بسیار ساده، کار مونتاژ و نصب نهایی قاب پد بر روی سازه مورد نظر انجام شود.

 

taze...
ما را در سایت taze دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : taze taze بازدید : 140 تاريخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت: 20:07

Top of Form

Bottom of Form

Top of Form

Bottom of Form

 

فن سیرکوله

فن سیرکوله مناسب برای مجموعه های بزرگ گلخانه از جمله محصولات پر کاربرد شرکت هواسلولز.

همان طور که میدانید یکی از انواع فن های صنعتی و به اصطلاح هواکش های صنعتی دارای شرایطی هستند که کاربرد های متفاوتی دارند و هر یک از این محصولات برای کاربرد و مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از انواع این فن ها به نام مشخص سیرکوله  در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرد و همچنین دارای مشخصات خاصی هستند که مصارف و کاربرد های خودشان را دارند. این محصولات برای ایجاد شرایط خاص یکسان سازی دمای محیط مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از محصولات هواسلولز می باشد که توسط کارشناسان ما بر اساس محیط مورد استفاده به شما معرفی و توصیه می شود که مورد استفاده قرار بگیرد. حتما می دانید مشخصات فنی این محصولات بسیار مهم می باشد. بدون داشتن اطلاعات لازم در این مورد نمی توانیم اقدام به خرید مناسبی نماییم. ما در ادامه سعی بر آن داریم تا با ارائه مشخصات فنی فن سیرکوله اطلاعات لازم را برای شناخت بیشتر این محصول به دست آوریم.

در این جدول به شما توضیح می دهیم که نام فنی محصول چیست. تعداد آمپر و ظرفیت ها و ابعاد مختلف را در اختیار شما قرار می دهیم که بتوانیم به این ترتیب موجب آشنایی شما با محصول مورد استفاده شما شویم. البته لازم به ذکر است کارشناسان و مشاوران ما برای پاسخ گویی به شما و همچنین برای ارائه اطلاعات لازم آماده هستند. شما میتوانید تنها با یک تماس ساده از مشاوره های رایگان ما بهره برده و در انتخاب خود دقت بیشتری داشته باشید. شرکت هواسلولز همراه شما می باشد.

مشخصات فن سیرکوله

تک فاز

بدنه استیل

دارای چهار پره استیل (قطر 50)

1.2 آمپر ، 1400 دور در دقیقه ، 130 وات

ظرفیت 3500 متر مکعب بر ساعت

 

 

taze...
ما را در سایت taze دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : taze taze بازدید : 170 تاريخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت: 20:06

خنک کننده سلولزی

عملکرد خنک سازی پد سلولزی

سیستم خنک کننده سلولزی (کولینگ پد ) چگونه کار میکند؟ یکی از مهم ترین سوالات علاقه مندان نحوه عملکرد پد ها در این سیستم ها می باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر به این موضوع پرداخته و به پاسخ سوالات خود برسیم.

هوا با کمترین مقاومت (به دلیل وجود زوایای کاملا دقیق و حساب شده در فرم کرکره ای کاغذ ) به علت فشار منفی ایجاد شده توسط هواکش ها از سطوح خیس پد سلولزی (با بالاترین سطح تماس تبخیر ) عبور کرده و به این ترتیب موجب افزایش کارایی این محصول می شود.

سیستم خنک کننده پد سلولزی

همان طور که بیان کردیم این موضوع موجب می شود که ما شاهد کاهش دمای بسیار مناسبی بین 10 الی 15 درجه سانتی گراد باشیم. به این ترتیب خنکای مد نظر خود را می توانیم تجربه کرده و از این موضوع لذت ببریم. استفاده بهینه از این محصول تنها در شرایطی حاصل خواهد شد که ما بتوانیم میزان مقاومت با هوا را تا بالاترین حد ممکن کم نماییم. هر چه این مقاومت در این مکانیزم کم شود باعث می شود که خنکای بیشتری به دست آورده و از همین رو استفاده کاملی از این محصولات داشته باشیم. پد سلولزی می تواند با این مکانیزم برای ما کاربردی چند برابری در ایجاد خنک سازی داشته باشد.

پد سلولزی

محصولی نوین در ایجاد هوای خنک در منازل و در کارخانه های گوناگون. یکی از مهم ترین کاربرد های این پد ها مورد بهره برداری قرار گرفتن در شرایط مختلف و در محل های مختلف می باشد. مورد استفاده بسیار مهم این محصولات در مرغداری ها و گلخانه ها می باشدو سالن های پرورش قارچ یکی از محل هایی هستند که این محصولات در آنها مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین شما می توانید در کارخانه های صنعتی هم از این موضوع استفاده نماییم. پد سلولزی در کارخانه ها موجب می شود که هوای کارخانه از آلاینده های شیمیایی خالی شود.

 

taze...
ما را در سایت taze دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : taze taze بازدید : 125 تاريخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت: 20:06